Propuesta de La Semiente

N’Asturiano

«En nome de “La Semiente”, saludos cordiales a los y les integrantes de tolos colectivos y organizaciones que comparten les nueses inquietudes.
Nos últimos tiempos, asistimos a un nuevu cambiu nel panorama políticu y económicu a nivel mundial. Tres la escusa de la so crisis, el poder financieru internacional ta imponiendo nueves riegles de xuegu, o simplemente aplicando antigües riegles en nuevos territorios. Ta claro que nos enfrentamos al periodu más agresivu del capitalismu en tolos sos aspectos. Les perspectives de lo que nos vien enriba nun son bones, pero tenemos que reaccionar.

Nun ye la nuesa intención nesti momentu la d’echar la vista atras y ver qué fiximos mal dende los sectores anticapitalistes, non. La reflexón y l’autocrítica son necesaries, ye ciertu, pero nun ye por eso polo que nos ponemos en contactu con vós. Si embargu, tampocu hai que negar que la nuesa propuesta parte en realidá d’un  pequeñu analís; y ye que les organizaciones de base, los colectivos sociales y tolos que nos movemos nesti llau de la llucha social vemos como la implicación de les persones nellos ye ca vez menor, faciendo difícil non solo avanzar na llucha, sinón tamién resistir. N’esti mesmu analís tamién vemos qu’otru puntu débil nestos momentos ye la falta de capacidá de reacción ante los golpes diarios que tamos sufriendo, tantu dende’l planu internacional, como estatal o llocal.

Toos somos conscientes de que compartimos parte de la nuesa llucha con organizaciones y colectivos colos que, anque caltienen postures y proyectos distintos, coincidimos na mayoría de los planteamientos. Y anque lo tengamos tan claro, nun somos capaces d’axuntanos pa fortalecer esa capacidá de respuesta.

Pa tratar esti tema y proponevos una acción coyuntural que fortaleza y abra la puerta a otres acciones, gustaríanos invitavos a una asamblea na que vos espondremos en persona la nuesa propuesta d’acción unitaria. Esta asamblea va tener llugar nel local del Centru Social Autoxestionáu “La Semiente” (L’Entregu, C/ García Jove Nº 6) el sábadu 21 de Xineru de 2012, a les 12 la mañana. Agradeceríamosvos que, anque la convocatoria pueda paecevos un poco precipitada y vos resulte difícil organizavos, mandarais siquier una persona pa qu’escuche la nuesa propuesta y pueda darréu treslladavosla en les vueses mesmes organizaciones. De la mesma manera, tamién vos rogaríamos que confirmarais la vuesa presencia lo más llueu que podáes. Por too ello, dámosvos les gracies de mano.

Salú.

P.D.: Nun queremos dar los detalles per Internet, pero sí, simplemente dicivos que nun se trata de crear una nueva plataforma nin nenguna sopa de sigles. Creemos que pué ser una bona ocasión pa dexar a un llau los perxuicios y prexuicios que pudiere haber, y dar una oportunidá a, polo menos, un primer alcuentru.

LLISTA DE COLECTIVOS Y ORGANIZACIONES A LES QUE SE MANDA ESTA CONVOCATORIA:

Colectivos:
C.S. Sestaferia, C.S. Cambalache, FUSOA, COSAL, Coordinadora Antifacista, Uvieu Antifacista, Nora Antifa, Ateneu Llibertariu d’Uvieu, Fai Asturies, Darréu, Soldepaz Pachakuti, Sofitu, CMC, JCA, Entremecer, Orbayu, Grisú, Refugaya, Picu Rabicu, L’Arcu la Vieya, Esperteyu, Asturies Acueye, FAMYR, XEGA, Radio QK, Futuru.

Sindicatos:
CNT, CGT, CSI, CSI Mocedá, SUATEA.»

En castellano

«En nombre de “La Semiente”, saludos cordiales a los y las integrantes de todos los colectivos y organizaciones que comparten nuestras inquietudes.
En los últimos tiempos, asistimos a un nuevo cambio en el panorama político y económico a nivel mundial. Tras la escusa de su crisis, el poder financiero internacional está imponiendo nuevas reglas de juego, o simplemente aplicando antiguas reglas en nuevos territorios. Está claro que nos enfrentamos al periodo más agresivo del capitalismo en todos sus aspectos. Las perspectivas de lo que se nos viene encima no son buenas, pero tenemos que reaccionar.

No es nuestra intención en este momento la de echar la vista atrás y ver qué hemos hecho mal desde los sectores anticapitalistas, no. La reflexión y la autocrítica son necesarias, es cierto, pero no es por eso por lo que nos ponemos en contacto con vosotras/os. Si embargo, tampoco hay que negar que nuestra propuesta parte en realidad de  un pequeño análisis; y es que las organizaciones de base, los colectivos sociales y todos los que nos movemos en este lado de la lucha social vemos como la implicación de las personas en ellos es cada vez menor, haciendo difícil no solo avanzar en la lucha, sino incluso resistir. En este mismo análisis también vemos que otro punto débil en estos momentos es la falta de capacidad de reacción ante los golpes diarios que estamos sufriendo, tanto desde el plano internacional, como estatal o local.

Todos somos conscientes de que compartimos parte de nuestra lucha con organizaciones y colectivos con los que, aunque mantienen posturas y proyectos distintos, coincidimos en la mayoría de los planteamientos. Y aunque lo tengamos tan claro, no somos capaces de unirnos para fortalecer esa capacidad de respuesta.

Para tratar este tema y proponeros una acción coyuntural que fortalezca y abra la puerta a otras acciones, nos gustaría invitaros a una asamblea en la que os expondremos en persona nuestra propuesta de acción unitaria. Esta asamblea tendrá lugar en el local del Centro Social Autogestionado “La Semiente” (L’Entregu, C/ García Jove Nº 6) el sábado 21 de Enero de 2012, a las 12 de la mañana. Os agradeceríamos que, aunque la convocatoria os pueda parecer un poco precipitada y os resulte difícil organizaros, mandarais al menos una persona para que escuche nuestra propuesta y pueda posteriormente trasladárosla en vuestras propias organizaciones. Del mismo modo, también os rogaríamos que confirmarais vuestra presencia a la mayor brevedad posible. Por todo ello, os damos las gracias de antemano.

Salud.

P.D. No queremos dar los detalles por Internet, pero sí, simplemente deciros que no se trata de crear una nueva plataforma ni ninguna sopa de siglas. Creemos que puede ser una buena ocasión para dejar a un lado los perjuicios y prejuicios que pudiese haber, y dar una oportunidad a, por lo menos, un primer encuentro.

LISTA DE COLECTIVOS Y ORGANIZACIONES A LAS QUE SE ENVÍA ESTA CONVOCATORIA:

Colectivos:
C.S. Sestaferia, C.S. Cambalache, FUSOA, COSAL, Coordinadora Antifascista, Uvieu Antifacista, Nora Antifa, Ateneu Llibertariu d’Uvieu, Fai Asturies, Darréu, Soldepaz Pachakuti, Sofitu, CMC, JCA, Entremecer, Orbayu, Grisú, Refugaya, Picu Rabicu, L’Arcu la Vieya, Esperteyu, Asturies Acoge, FAMYR, XEGA, Radio QK, Futuru.

Sindicatos:
CNT, CGT, CSI, CSI Mocedá, SUATEA»