Una opinión personal sobre el desalojo de La Madreña

¡Llora como pusilánime lo que nun supisti defender con arrestos!

¿Que nun se pieslla? Pero si ya ta piesllá. ¿Recuperala? Pero si nun hubo intención denguna de RESISTIR EL DESALOJO. ¡Cuánta impostura!

Que «nun va descansar hasta que se devuelva a les asturianes lo que-yos pertenez, nin hasta que los responsables de «la operación de los palacios» seyan los se sienten nel banquillu d’acusaos»? Pero qué ye, ¿que se taba cansao pa defendela? Agora qué vien, ¿la «movilización»? ¿Les «convocatories» a dar paseos pa que «se vea» lo gallos que somos? ¿La manipulación de les enerxíes de la xente pa pasialos detrás de les banderes?

Y atrevéisvos a comparavos con Can Vies. ¡Qué impostura! Qué «imagen» tan penosa acabo ver po la tele, y entá naide me avisó ni me mandó emiliu contando lo que pasaba. Y eso que se quedó en eso. CASI como Can Vies. Cuándo lo vean per deyures…

Por qué nun se medita, se piensa, nes fuerces que tenemos y qué tamos dimpuestos a poner en xuegu, la capacidá y les ganes de resistencia EN SERIO. Pero lo que preocupa ye el réditu políticu. La llucha CONSECUENTE ye otru cantar y en situaciones como les de Can Vies el vedetismu nun tien qué facer…

A mí pa «sumar» otru númeru al respaldu de numeritos de ilusionismu nun me vais topar. Pa dir DE VERDÁ, cuando queráis.